Texnologiya media məzmununu necə dəyişəcək? “Gələcəyin Yaradılması” simpoziumunda
Texnologiya artıq informasiya mənzərəsini və məzmunun istehsal və çatdırılma üsulunu necə dəyişib və gələcəkdə onu necə dəyişəcək, gələcəyin mediasını müəyyən edən amilləri formalaşdıracaq? Noyabrın 4-dən 6-dək Moskvada keçirilən “Gələcəyin yaradılması” simpoziumu çərçivəsində təşkil olunan “Texnologiya məzmunu necə dəyişəcək: yaradılması, istehlakı, paylanması” adlı panel müzakirəsi zamanı bu və bir sıra digər mövzular müzakirə olunub.
QHT.az xəbər verir ki, Birinci Kanalın baş direktoru Konstantin Ernst AI - nin inkişafını məhdudlaşdırmağın vacibliyini vurğuladı. Məzmun istehsalının bu gün ən vacib məsələlərdən biri olduğunu, lakin bunun həm də təhlükələr daşıdığını qeyd etdi. Made in Russia milli brendinin baş direktoru Mikail Sadçenkov gələcəkdə AI texnologiyalarının dil maneələrini aradan qaldıracağını proqnozlaşdırdı. Məzmun istehsalının qeyri-mərkəzləşdiriləcəyini və bu prosesin media üçün xərcləri azaldacağını bildirdi. İraq prezidentinin media və kommunikasiya texnologiyaları üzrə müşaviri Khaldoon Abdullah Mahmud AI tərəfindən yaradılan saxta xəbərlərin yayılmasının ciddi problemlər yarada biləcəyini vurğuladı. İctimaiyyətin saxta və real məlumat arasında çaşqınlıq yaşadığını qeyd etdi. Main Road Post şirkətinin təsisçisi Arman Yaxin Neyron şəbəkələrinin yaradıcılıq prosesini sürətləndirdiyini və keyfiyyəti artırdığını qeyd etdi. AI-nin yalnız prosesi dəyişdirdiyini, ancaq insanın rolunu tamamilə əvəz etmədiyini vurğuladı. Elmi-fantastika yazıçısı Anton Karelin AI ilə məzmun yaratmanın artıq bir trend olmadığını, reallıq olduğunu bildirdi. Neyron şəbəkələrinin geniş istifadəsinin yeni mədəniyyət dövrünü açacağını proqnozlaşdırdı.
Qeyd edək ki, Azərbaycanda AI-nin media və kommunikasiya sahəsində istifadəsi hələ inkişaf mərhələsindədir. Müxtəlif media orqanları və mütəxəssislər AI-nin tətbiqi ilə əlaqədar müzakirələr aparır, lakin onun potensialından tam istifadə olunması üçün hələ də infrastruktura və mütəxəssis biliklərinə ehtiyac var. Xüsusilə gənclər arasında AI ilə bağlı maarifləndirmə işləri gedir. Bununla yanaşı, dövlət və özəl sektor arasında əməkdaşlıqla AI-nin media istehsalında daha geniş tətbiqi gözlənilir.
Pərvanə Fərhadqızı
QHT.az